петак, 18. фебруар 2011.

Moon


                               



"Do not tell me the sky is the limit because there are footprints on the Moon"

Ne znam za Vas ali meni je danas totalno confused day!!! Zbog punog meseca sam zaspala u 05.30 AM što je dodatno otežalo moju situaciju (u poslednjih 48h sam spavala svega 2h - razlog:isključivo MESEC) 
E sada, moje nightly euphoric-daily melancholic raspoloženje je prilično bilo update-ovano kada sam u dnevnom pregledu My Favorite blogova videla na stranici Jane Oršolić   ( vidi: http://janaorsolic.blogspot.com/2011/02/color-notes-no36-moon.html )  čitav post posvećen               MOON MOOD-u-. I iako nisam planirala da blogujem na tu temu, ipak ću postaviti nekoliko romantic moon fotografija koje sam pronašla.
Ujedno se zahvaljujem Jani što je postavila tako sweet photos and music i meni ulepšala very bad moment na poslu! :)))

p.s. Zanimljivost je da se meni mesec, dan i čas rođenja nalaze u visokom uticaju MESECA pa se tako i ne zabrinjavam oko tih weird reakcija koje imam još iz ranog detinjstva. :) Ipak, činjenica je da tada najbolje ideje krojim a dnevna produktivnost mi je na zaista zavidnom nivou. ;)



-Playing with the moon-


thumbs image009 Playing with the Moon


1 коментар: