Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Šta zaista utiče na naše odluke u današnjem svetu prepunom poruka? U knjizi "Kupologija" Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vredne sedam miliona dolara – pionirskog eksperimenta koji je zavirio u mozgove dve hiljade dobrovoljaca iz celog sveta koji su se susretali s različitim oglasima, logotipima, reklamama, brendovima i proizvodima. Da li se seks stvarno dobro prodaje? Da li nas još uvek okružuju podsvesne reklame? Mogu li "cool" brendovi podstaći naš nagon za sparivanjem? Može li posmatranje proizvoda podstaći ostala čula – miris, dodir i sluh? Zaprepašćujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga davnašnja uverenja o tome šta privlači naše interesovanje – i navodi nas na kupovinu.
Keep you in post,
Amelie ;)
Imali smo neke slicne tekstove na fakultetu,al volela bih da je procitam:)
ОдговориИзбришиJa sam pravi primerak "glupavog potrosaca" posto mi je potrebno samo nesto lepo i slatko da upakuju i meni je dovoljno:)
Xe, xe! Pa to je tako kod velikog broja ljudi.. Zato, štivo u ruke i polako ka izgradnji sopstvenog potrošačkog stava... ;)
ОдговориИзбриши:)Definitivno mi treba ova knjiga, ali ne zbog lepih korica :)))
ОдговориИзбришиXi,xi,xi,xi! Baš me zanima kako ti je danas prošla mesečna nabavka... U tom kontekstu imam dva pitanja:
ОдговориИзбриши1. Koliko je bilo "neophodnih" stvari?
2. Da li si kupila onaj special sir za cheesecake?
:)Uzela sam samo par sitnica, koje su mi stvarno bile neophodne;)a special sir nazalost nisam nasla, ali moja potraga se nastavlja:)))
ОдговориИзбриши