уторак, 20. децембар 2011.

At home with...

Uf! Kada se dobrano smrznete tokom dana, povratak kući u večernje sate može da znači samo jedno! Vrela kupka a la Sofi Soap, lagana večerica i dobar jazz. Malo voća i finog vina i lenjstvovanje na blogu could be an option! ;) Verujte mi ništa drugo i ne tražim večeras. Za početak, at home with Anouck Lepere. Za mene supermodel sa potpisom u njenom artstički svedenom stanu... Love those pics!
Via Nowness
Zatim su tu i fotografije Margaret Howell o čijoj sam kolekciji u prošlom postu cvilela. Ovo je sada nešto drugačije... Ona, glavom i bradom u svojoj punoj zrelosti (ili mudrosti, kako preferirate) u offline momentima. Nešto se razmišljam da čak uvedem i na blogu rubriku o dizajnerima i njihovim životnim i radnim prostorima... Kada sam videla ovaj set, poželala sam da i sama imam fotke u takvom aranžmanu.  I nikada prežaljena kuća na obali... Uh!
Via Pitnterest
Place to live No.3 i može se reći omiljen za city background je stan dizajnerke Malene Birger! Sve taman... Udobno, chic, prepuno ljupkih detalja. Ma pravi devojački!
Via The Style Files

Bisous!
A.

6 коментара:

  1. Aj lijepog li bloga! Sto mi je sad drago sto me ti nadje i onda ja tebe nadje :D, ovo je uziatk za gledati!

    ОдговориИзбриши
  2. I da, preporucujem ti da procitas Kao rani mraz, al to je samo sto sam nju jedinu procitala od ove tri knjige :), Unu sam pokusala citati al mi se nesto ne svidja pisanje Mome Kapora

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne slike a i tekst. :)
    http://sreckasfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. @Anleah- Hvala... Ja sam tebe našla među komentarima kod mene na nekom od long time ago postova i eto. Dobro došla i da, bacam se na scenario za Rani mraz sa zadovoljstvom. :)
    @Slavica - E Slavka, Slavka :D
    @Sreckas - Hvala lepo! :)

    ОдговориИзбриши