уторак, 31. јануар 2012.

J'Adore

Moje nedeljne J'Adore liste se moram priznati menjaju u zavisnosti od vremenskih uslova napolju! A kako je sada uprkos suncu već ozbiljno freezing,  i ja aktivnosti prilagođavam tome. Ove nedelje idem na posao, ali na sreću ispitni rok je u toku pa mi tempo ne podrazumeva držanje nastave a samim tim i ne narušava utisak da je zimski raspust. S'toga uživam u ranom ustajanju, jutarnjem džogiranju (dok mogu na ovoj hladnoći), spremanju nekih "zaostalih foldera", ispijanju čaja i druženju sa prijateljima. Muzika je svakako neizostavni deo za ove zimske dane pa ovog jutra startujemo sa Berry. Malo da ugreje pa podigne moral! :)
Berry-Demain
Prva stavka u ovonedeljnom J'adore postu su svakako muški kašmirski a la APC džemperi! Imam ih nekoliko, što svojih, što prisvojenih od Dečaka a sada služe odlično, posebno za moju zacrtanu jutarnju trasu. 
Obzirom da sam pasionirani ljubitelj čaja, doručak ne mogu ni da zamislim bez omiljene šolje npr. crnog! Srećne okolnosti su da smo sa Cejlona dovukli zalihe za nekoliko narednih meseci... Ove nedelje se pije čist crni, bez dodatnih ukusa.
Nije laž kada se potencira na mirisnoj terapiji u vreme kada je napolju  smrz, kiša ili generalno loše vreme. Za one koji dosta vremena provode van kuće, najbolje da svoju mirisnu notu u vidu parfema uvek nose sa sobom. Meni znatno pomaže. Iako sam Coco Mademoiselle zimi, Chloe ume da bude osvežavajuća i ne drastična promena. Već mi je zagonetni smešak na licu!

Šta god da radite, zimski ručak ne bi trebalo da protekne bez supice/čorbe ako mene pitate! Iako ih ranije (gimnazijalski period) nisam podnosila, sada svakodnevno uživam u spremanju istih. Ukoliko nisam kući, skoknem na ručak u Fish&Zelenish ili do Anande i milina!
Recept za moju supu dana možete pronaći na kraju posta.
Knjiga za kojom sam počela potragu juče je bezmalo nešto što treba imati u biblioteci (ali svojoj :) Letos sam je na moru i uzela iz biblioteke i shvatila da ne mogu to da nemam. Hemingway "The Garden of Eden" na searching listi dakle...
Ko ne voli da čita, može i da pogleda istoimeni film! Za tako volešbnu priču, zanimljiv cast i prelepi predeli! ;)
I da! Ma kako provodili popodneva, u potrazi za knjigama, na branchu sa prijateljima ili jednostavno kući uz filmić ili net, složićete se da je za veče mnoooogo dobra ideja - kupka! Nedavno sam se častila L'Occitane-ovom i to od lavande (one of may fav). Toplo preporučujem! ;)


Small contribution in order to promote Soup of the Day - Spinach!!!
***

Cooking Time

25 minutes

Ingredients (serves 4)

  • 1 tbs olive oil
  • 1 brown onion, halved, coarsely chopped
  • 2 garlic cloves, crushed
  • 2 tsp ground cumin
  • 1L (4 cups) vegetable or chicken stock
  • 4 (about 1kg) sebago (brushed) potatoes, peeled, coarsely chopped
  • 2 bunches English spinach, stems trimmed, washed
  • Salt & freshly ground black pepper
  • 65g (1/4 cup) sour cream
  • Crusty bread, to serve


***
Bisous!
A.

4 коментара:

  1. Svaka čast na volji za džogiranje,ja se psihički pripremam za svaki izlazak napolje:)Nisam čitala,baš ću da je potražim mislim da sam je videla u maminoj biblioteci:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da! Trčala sam sve u 16! Dok nas nije zavejalo :DDD! Javi kako ti se dopala knjiga! :*

      Избриши