четвртак, 22. март 2012.

Selby for Zara

Određene promene nastale u fashion industry advertisingu me bezgranično raduju. Posebno one koje idu protiv gravitacije "globalnog" pristupa tražnji. Razumeti lifestyle i potrebe jednog užeg segmenta potrošača, naslutiti njihove želje i konačno stvoriti mikro trend u okviru opšteg je fascinantno lep proces... Posmatrano i sa ove i sa one strane tržišta. 
Zara jeste jedan od globalnih brendova ali koji po standardu svoje tržišne orijentacije ipak gaji specifičniji vid advert-a i to je samo jedan od mnogo razloga zašto je toliko volim.  Danas nešto za love & share! Ukoliko ga već niste videli, film koji je izašao pre nekoliko meseci by Todd Selby, će vam pojasniti o čemu govorim. Naša Zara, diskretno stavljena u prateći kontekst prelepe svakodnevne priče a koja opet tako lepo ušuškava i nesumnjivo otkriva  ono najbitnije-personality.   
***
Bisous!
A.

8 коментара:

  1. gledala filmic, ali i da nije ovako dobar ja bih obozavala zaru
    neobjasnjiva ljubav <3

    ОдговориИзбриши
  2. eto kako i najveci mogu da reinventuju sebe i postanu daju nam iluziju intimnosti...super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, često prekopotrebnu intimnost. Pa makar i bila iluzija, verujem da mnogima prija...

      Избриши