петак, 23. новембар 2012.

Les Petites Choses

Teram tako po svome rasporedu i nekoj retkoj dokolici dok mi blog baš ne zanedostaje... Pokupim usput i neke lepe stvari koje će, nadam se, dobiti svoje mesto u posebnim postovima o filmovima, umetnosti, modi i muzici ali prethodno mi je baš potrebno da se zagrejem... Shodno tome odlučih da prekinem pauzu u pisanju i najpre obučem i sredim jedan post nekim malenim detaljima koje sa sobom nosim svakodnevno u ovoj lukavoj jeseni. 
Mislim da nikada nisam na studiozniji način razmišljala o svim tim sitnicama do ove moje ere blogovanja. Tumblr mi uvek verodostojno ponudi ono što i sama komponujem i pravo je zadovoljstvo ilustrovati ovako i za sve šmizle tu i tamo. Dakle, za početak sitnica koja začini dan se vezuje za kosu.  Lagano pokupljena, ne baš šnalama, dosadnim gumicama etc. već satenskim trakicama koje su nekada svezivale znamenite i zaboravljene poklone. 
A odmah zatim treba uzeti u obzir i ono što nam otkriva možda skriveni identitet a to je parfem. Naš prepoznatljivi scent, X faktor, zovite ga kako hoćete dokle god imate nešto konkretno na umu. U mom slučaju, to je Chanelov Coco Mademoiselle koji čak i žene oko mene čini prijatno zaintrigiranim. Ova manja Twist&Spray pakovanja koristim poslednjih godina. Beskrajno zgodna za tašnicu i zabavna zbog menjanja ampula koje dobijete (2X) u pakovanju da se dopunite.
Tašna-mala, crna sa zlatnim ili belim lancem. Besprekorno lepi modeli po veoma niskim cenama su u Zari a prava i lakovana koža na Moninim modelima nije za potceniti. Plus, ono što se nalazi u nekom malenom izlogu u ulicu Modene je ok. Ipak, najlepša po onoj "čistoj vrednosti" od koje čak imam grižu savest je opet, Chanel-vintage.
Korisna građanska navika koja još uvek ima prepoznatljiv šarm kod nas u gradu je kišobran za poneti. :) Jer, jel'te, nikad se ne zna... 
Plus, ako su blesavi kao ovi iz Woman's Secret-a, kupite ih bez razmišljanja i smeškajte se ovim macama. Da se ne hvalim puno, zasluženo sam ga dobila na opkladi i sada čuči na zadnjem sedištu auta i čeka. nekako nas zasmejava sve redom...
Iako je vreme za kupovinu dobrog novog kaputa uveliko prošlo ja kasnim. Konstatujem svoj poly i neke od modela stvaljam na wish list. Rođendan je very, very soon pa tipujem na crveno i zeleno. U međuvremenu nosim i ono što mi orman  nudi a to je nezaobilazno crno, bež i tvid sa krznom. Toplooooo!
I to bi u najsvedenijem obliku bilo to. Mali, slatki, smešni i chic - Energizers! 
Do sutra...
***
Bisous!
A.

3 коментара:

  1. bas lep post :) ja imam naku da kosu vezem trakicama sa poklona :)

    ОдговориИзбриши
  2. Evo, ne znam sta bih pre komentarisala kad svidjam bas sve! Kaputi - just perfect, mada ja cekam snizenja :) Kisobranci i slika sa kao kisom su <3! Chanel, forever and ever, a na ovaj Van Gogh gific sam nedavno naletela :))

    ОдговориИзбриши