Određene promene nastale u fashion industry advertisingu me bezgranično raduju. Posebno one koje idu protiv gravitacije "globalnog" pristupa tražnji. Razumeti lifestyle i potrebe jednog užeg segmenta potrošača, naslutiti njihove želje i konačno stvoriti mikro trend u okviru opšteg je fascinantno lep proces... Posmatrano i sa ove i sa one strane tržišta.
Zara jeste jedan od globalnih brendova ali koji po standardu svoje tržišne orijentacije ipak gaji specifičniji vid advert-a i to je samo jedan od mnogo razloga zašto je toliko volim. Danas nešto za love & share! Ukoliko ga već niste videli, film koji je izašao pre nekoliko meseci by Todd Selby, će vam pojasniti o čemu govorim. Naša Zara, diskretno stavljena u prateći kontekst prelepe svakodnevne priče a koja opet tako lepo ušuškava i nesumnjivo otkriva ono najbitnije-personality.
***
Bisous!
A.
gledala filmic, ali i da nije ovako dobar ja bih obozavala zaru
ОдговориИзбришиneobjasnjiva ljubav <3
Da, da... Neobjašnjiva! ;)
ОдговориИзбришиDa i ja sam,odlican je
ОдговориИзбриши:) Prelep! I baš mu se s'vremena na vreme vratim.
ИзбришиLove! Simple as that... ;)
ОдговориИзбриши;)
ОдговориИзбришиeto kako i najveci mogu da reinventuju sebe i postanu daju nam iluziju intimnosti...super!
ОдговориИзбришиDa, često prekopotrebnu intimnost. Pa makar i bila iluzija, verujem da mnogima prija...
Избриши