недеља, 1. април 2012.

Brand Spirit

Još jedna White senzacija.  Projekat nazvan "Brand Spirit". Naime, marketer, Andrew Miller je odlučio da u 100 dana predstvi proizvode u njihovoj najčistijoj formi. Svučene i pomalo distancirane od brendomanije.  Do sada je uradio 20, tako da će ciklus još dugo trajati. Možda i studentima pustim na uvid i nagađanje koji su proizvodi u pitanju... 
Ali kada dođu neki teži. :)

***
Bisous!
A.

3 коментара:

  1. Nice... Mada sam skroz i za brendomaniju! :))

    ОдговориИзбриши
  2. lep koncept, jer smo vec od brendova pomalo zaboravili kako izgledaju originalni proizvodi

    ОдговориИзбриши
  3. Pa to, baš nešto diskutujem sa prijateljima da više ne živimo u eri brendomanije već je zavladala brendokratija! Ipak, razumem i Milu kada kaže da voli brendove jer i u toj gunguli ima i onih nežnijih, lepih...

    ОдговориИзбриши