понедељак, 2. јул 2012.

Font Paris

Pre izvesnog vremena sam čačkala na myfonts.com-u u potrazi za odgovarajućim fontom svog header-a i na prvi klik sam se apsolutno prikovala za ovaj Paris Avant-Gardiste font koji je uradila tipografkinja Angela Bolliger! Iako nije ono što sam tražila za pomenutu svrhu, mučno mi je da ovaj prikaz držim zarobljen u folderu te Vam ga danas predstavljam ovde. Cena je 16$ i ako želite da propišete ovim dreamy, retro jezikom, sada znate gde da ga pronađete. J'Adore and Merci beaucoup Angela!
***
Bisous!
A.
source: www.myfonts.com

4 коментара:

  1. Divan je, al ko bi još i fontove plaćao :D.

    ОдговориИзбриши
  2. Aaa, savrsen je! Imala sam priliku da radim intervju sa Janom Orsolic, koja se bavi i dizajnom fontova... Objasnila mi je ceo proces, i to mi je bilo beskrajno interesantno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaaa, sećam se tog priloga! Janini fontovi su besplatni i to je super srećna okolnost koju imamo ovde. Pri tom su izuzetno lepi i svima koji vole lepo pismo, mogu biti lovely gift. No, sam proces stvaranja pored toga što je zanimljiv je duuuuug i pipav da odlepiš :). Moja kuma se jedno vreme bavila time pa sam iz njenog iskustva videla-muka teška!

      Избриши