среда, 11. јул 2012.

Moscow Notes

U subotu idemo u Rusiju.
A svako ko je ikada boravio u Moskvi leti će nam sa odobravajućim smeškom reći Bon Voyage! U međuvremenu sa ushićenjem trljam dlanove jer iako idemo samo na dva dana tj. povod je jedan rođendan, ipak slutim da će to biti quite Summer In The City kind of story! Ne znam da li ste znali ali sigurno možete zdravom logikom da pretpostavite da tamo letnji dani traju duuuugo. Skoro do 23.00h se vidi. I baš u tim večerima, moskovska magija ojača! Na Crvenom Trgu otprilike biva ovako nekako...
A dani preplavljeni sadržajima nemaju kraja te s'toga moram da se svedem na samo najvažnije. Ponosno ističem da posle osam godina na duži i kraći period mog boravka tamo sam razvila nešto svoje. Moja special mesta, pozorišta, restorane, galerije, pijace i parkove... A dugo ih nisam posetila bez šubare i mufa. Uh... Znam da ću osetiti pozitivnu tremu u trenutku pred sletanje i da će me preplaviti emocije, kao što svaki put i biva...
Najpre bi u nekom od skrivenih ateljea rukotvorina kupila nešto ovakvo i zanosno to nosila do kraja leta kao uspomenu na rusku inspiraciju koju ću eto imati prilike da realizujem. No, zavisi od cene koja bude u igri jer umeju da budu paprene. To je Moskva, šta da vam kažem.
U međuvremenu sam naletela na HC Fall kolekciju neuništive Sergeenko sa divnom russian scenografijom i opet beskrajno mi zabavnim modelima koja me, priznajem, lagano mami ka jeseni ali se ne dam zavarati te je samo dokumentarno beležim ovde. ;)
Apsolutno nezdrava inspiracija za shopping u najskupljem gradu na svetu ali never mind. Nju sam usput ubacila jer je poslednja "gradska" vest pa da ne budem neupućena. :) Ono čemu se posebno radujem je "naš" Puškin, caffe-restoran u koji često svraćamo i gotovo obavezno večeramo prilikom svakog boravka u Moskvi. Da vam kažem nešto: Napoleonov desert posle izborne večere je trenutak za koji se živi... Zaista je tako. A nas za to mesto vežu najlepše uspomene i emocije pa nam je postalo kao neki ritual...
I najljubaznije vas molim da ga ne googlate jer ništa nećete ni naslutiti iz web prezentacije već ću se obavezati da vam nekom prilikom sastavim jedan teleport post gde ćete proživeti suštinu. Čisto da osiguram da mi jedno od najvećih blaga ne okarakterišete kao još jedno snobbish i expencive mesto na svetu. No, još jedna stvaka koju ćemo udahnuti možda na putu ka aerodromu pri povratku (jer nam je usput) je čuveni park Kuskovo. U januaru sam ja prvi put imala zadovoljstvo da provedem dan tamo i uprkos zimi sam se osećala zaista more then welcome ali sada... Kada je sve procvetalo i zamirisalo, ne mogu ni da zamislim... Ruski život grofova na "selu" je tamo na snazi i jedinstveno pleni svojom površinom, pjezažnom arhitekturom, paviljonima i najzanimljivije-enterijerom. Overdose...

I ima tamo još svega i svačega ali vremena neće biti pa eto... Morala sam prve misli da zabeležim ovde. Moj blog-moja konfuzija pa i prihvatam rizik da niko ništa ne poveže. 
Ovo je čist dvevnik mojih euforičnih radosti. :D
Idem sada da iscooliram uz neku kafu pa u office režim. 
***
Bisous!
A.

9 коментара:

  1. Анониман11. јул 2012. 11:17

    jedva cekam post kada se vratis. ja sam bila pre 20 godina. i volela bih opet. pozz iz ns. i srecan put!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš, takvi postovi negde vuku ka potpuno usamljenim popodnevima ili večerima i nadam se da ću ih u skorije vreme u toki svog intimnog odmora na moru i sastaviti... Verujem da bi se iznenadila koliko se taj grad promenio poslednje, eto, dve decenije ali to je sastavni deo evolucije svih tzv.gradova-država. Hvala ti u svakom slučaju na srdačnim komentarima. I moram da priznam da se pitam, zašto ne pišeš dugo i na svom blogu?

      Избриши
  2. Одговори
    1. Hoću S. Od subote sam na godišnjem mesec dana i mislim svaki dan pošteno da iskoristim. :)

      Избриши
  3. Ja sam se sva naježila :). Moskva i Rusija su mi prikriveni san, ne govorim o tome jer ko će u Rusiju kao student otići :D? Ali, jednog dana. Do tada ću da čitam ruske pisce i o ruskim prinčevima. A bilo bi mi drago kad bi nam i moskovske zalaske sunca i taj restoran i sve što misliš da bismo trebali vidjeti pokazala svojim fotografijama :). Sretan put i prelijepo se provedi :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš, bez ruskih pisaca i prinčeva (imam jednog uz sebe 8 godina) ni ja verovatno ne bi doživela taj grad na ovaj način. Hvala na lepim željama i kada se ozbiljno sastavim sa vremenom, pisaću svakako. :***

      Избриши
  4. Srećan put! Volim kad doživim mesto kroz oči nekoga ko je imao priliku da to mesto zavoli i posvoji, onda imam osećaj da ima dušu da ga ne gledam samo kroz reklamu i kliše :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa upravo tako. Mnogo je predrasuda vezano za taj grad i te ljude. Od politički negativnih konotacija, preko neopozivo značajne ali sada već površno interpretirane kulture, pa sve do pojedinih turističkih atrakcija. A zapravo ima mnogo više... Meni je najlepše kada ukačim mesta i trenutke koji povezuju prošlost i sadašnjost tog grada. No, otom potom. :)

      Избриши
  5. Pa dobro - nije me bilo 2, 3 nedelje, a ti me soknes ovim tvojim enjoying life postovima! Videce me ta Moskva uskoro, osecam. Ulyanin haljetak bas i ne (kad kosta koliko i omanja garsonjera ili solidni automobil:)

    ОдговориИзбриши