среда, 4. јул 2012.

J'Adore

Skupilo se i nešto materijala koji povezujem u ovonedeljni J'Adore post. Sve je, razume se u  letnjem lifestyle maniru pa bi vas najpre zamolila da umesto ružičastih, stavite ovaj model a-morir hand-made naočara i fashionably prkosite aktuelnim vrućinama.
Resort kolekcijom Karen Walker bi počela jer gotovo u 100% dana tokom leta sam u haljnama poput ovih a kako svake sezone "slučajnim" shoppingom ili šivenjem kod krojača i osvežim orman, ovo bi bila polazna moodboard stavka. Chic, girly & charmy!
Zatim je tu i top-knot tumblr nalog na koji možete da se preselite klikom ovde i uživate u punđama koje su i više nego poželjan hairstyle za leto. Ja ih volim ovako fino začešljane ali su mi podjednako bliske i one opuštenije, lazy & messy! Sve ćete naći tamo a ovde, molim vas, obratite pažnju na neprikosnovenu Miss Dobre Punđe,  božanstvenu Cathrene Danevue!
Pa onda, u mojim mislima i folderima i Michael Carsonove slike, koje me zaista ludo zabavljaju ovih dana. J'Adore X 3! Nekako zamućeno vrele, kao i ovi dani, moderne i lepe jednostavno plene i verujem da će i mnogima od vas danas prijati. Serija models backstage, dopunjena  još nekim pikanterijama. Oh... 
Dancing note za Labudovo jezero, pokupljene onako usput kao dnevni J'Adore začin. What's there not to like?
***
Bisous!
A.

16 коментара:

  1. Moje ''punđe'' su stvarno preloše, sad kad vidim te slike. Trebala bih se ja malo više potruditi, pogotovo jer često vežem kosu u posljednje vrijeme.

    Sviiiđa mi se Labudovo jezero :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajde videću da iskopam neko pregledno uputsvo kako bez mnogo glavobolje smotati takve punđe. Daaaaa, labudovo je carski ilustrovano! :*

      Избриши
  2. Post je divan a ne mogu da prestanem da mislim na naocare koje si stavila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene su naocare impresionirale. Fantasticne su!

      Избриши
    2. Dakle, daily inspiracija je upalila i kod vas. E pa uživajte drage moje. :)

      Избриши
  3. Jao, J'Adore haljine! Ne bih se izvlacila iz istih, ali me prokleti dress code sprecava da veci deo leta uzivam u tim laganim, leprsavim, kratkim...:)
    I pundje obozavam, ali ne znam ko covek (zena) ni da se zacesljam! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :/ za dress code! Pa gde li radiš kada mladim devojkama zabranjuju da dolaze obučene po slobodnom izboru... Mislim da ove haljine nisu čak ni edgy u tom kontekstu. Ali dobro, još malo pa ćeš na odmor i baš te briga za sve poslovne "code-ove", non?! ;)

      Избриши
    2. Oh, pa dress code nije preterano strog. Ali bih se blesavo osecala u haljinicama cija je duzina znatno iznad kolena, pre svega zbog starijih kolega i koleginica sa kojima radim :)) No, zivelo slobodno vreme!

      Избриши
  4. Aaa, za početak savršene naočare, onda punđe i Labudovo jezero!
    Obožavam ovaj post!<3

    ОдговориИзбриши
  5. 60te svuda, pundjice, mini i tufnice!

    mi lajk x3 :)

    a cat-eye naocare sa biserima - vrlo Moo Piyasombatkul!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš! MP uticaja će biti sve više ali ipak, taj brend je jedinstven.

      Избриши
  6. tumblr o pundjicama!? sad sam totalno navucena! pa sa ovom haljinicom mmmmmm.... pa onda i naocare, ooooo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe ;) Baš je navlakuša sve od navedenog ali that's the way it goes! Leto je pa i vreme za takve stvari. Uživaj. ;)

      Избриши