четвртак, 5. јул 2012.

Summer In The City

Summer in the city dani mi prolaze sa novousvojenom rezolucijom: Živim noću! Nekako sam se od vikenda natempirala da se budim popodne, uživam u rashlađenom stanu, radim, čitam, pišem do određenog trenutka i onda koristim predvečerje koje tu i tamo bude zabašureno nekim vetrićem i sve tako dok ne uplovim u veče. A tada... Idem u bioskop, lude vožnje ili duge šetnje i na kućne partyje koji počinju u 10 p.m.. Zujim po gradu i radujem se predstojećem Interfestu (večeras otvaranje) i degustaciji nekih novih vina. Juke se ispostavio kao idealan drugar-saučesnik u svim tim zujanjima i za njega special like! ;)
O da... Za kraj da uživate u Summer In The City apsolutno nepobedivoj temi - Fly Me To The Moon u izvedbi Julie London! My Fav Version! Bežim u grad...
***
Bisous!
A.

15 коментара:

  1. Анониман6. јул 2012. 08:01

    volim ovu fotku sinatre i mie farrow sa crno-bele zabavetine trumana capota...pozz iz ns again.

    ОдговориИзбриши
  2. Isto tako! Po danu se skrivam. Kad padne mrak, oživim!;)
    Pjesma <3

    ОдговориИзбриши
  3. slični dani i kod mene, sva sreća pa bježim na more pa ću malo razbiti rutinu! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da... More je potrebno kao svaka vrsta pauze! Šta reći, keep going and have fun. :*

      Избриши
  4. divna pesma i divne slike. sta drugo raditi po ovakvom vremenu nego sakriti se u zmrzivac sa laptopom i gledati ovakve slike i slusati ovakve pesme... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa eto malo i digitalne podrške svima kojima opadne temperament tokom ovih vrućina. :)

      Избриши
  5. Hahah, pa moj si covek! Jutro obozavam u teoriji! U praksi se to svede na mrzovoljno gundjanje upuceno budilniku. Ali nocu bukvalno ozivim i prime time mi je izmedju 11 uvece i 3 ujutru :D

    ОдговориИзбриши