петак, 20. јул 2012.

Summer In The City

Sve što mi se više približava dan odmora koji provodim na moru zaista cenim ove trenutke koje provodim i u gradu. Uzevši u obzir da je ovo ujedno i poslednji ovomesečni SIC post, moram da napomenem da sam šta više propisno uživala. Ovonedeljni utisci najpre počinju od Moskovskih čarobnih dana i uživanju u malim/velikim stvarima. Za početak kultna pesma iz divnog ruskog retro filmića Ya Shagayu Po Moskve (Šetam se Moskvom).
Očekivanja ispunjena, uživanje iskusno i sve po paroli: "Kad si u Rimu..." :) Sunčana jutra, dugi dani, jedna letnja kiša, poseta muzeju u Kremlju, Lenjinovoj biblioteci, čitanje u parku Kuskovo, Puškin... Ma milina.  
Posle nekoliko dana i povratak u Novi Sad je bio osveženje. Divno vreme i opet neki mir, verovatno posle festivala... Sve se vraća u svoj uobičajeni tok. "Kafa s'pogledom na svakodnevni život", citiram D.-a & mene. Najlepše je što su nam od ove godine na fakultetu uveli kolketivni godišnji odmor u trajanju od mesec dana pa osim ispita na doktorskim (koje sam privremeno stavila van svojih misli) zaista mogu da se opustim! Kombinezoni na snazi, lubenice i limunade, večera u gradu sa mamom, večeras zakazali kuvanje kod najboljeg druga, pakovanje za more (idem sutra) i tako to. Za ovu priliku prilažem nekoliko sitnica zabeleženih telefonom i provučenih kroz lovely instagram. 
I love Novi Sad! :)
***
Bisous!
A.

9 коментара:

  1. Анониман21. јул 2012. 09:16

    sweet & chic kao i uvek. lep proved na izabranoj destinaciji. pozz iz ns

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ehej, ma nisam daleko. Petrovac i divlje okolne plaže. ;) Ali je zaista uživancija.

      Избриши
  2. Opet si nam dužna slike iz Moskve :). Čitam o Isadori Duncan i čekam da upozna Jesenjina, ah :D. Sretan ti put :). <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, ne znam da li znaš za moju fobiju objavljivanja fotografija na kojima sam ja na blogu? :/ Jedva sam pustila onu jednu sa Lanke i još tako par provučenih... A kako me je D. na tih par fotki koje smo napravili, slikao u tom divnom eksterijeru Moskve, bacila si me u dilemu. No, osećam se sada baš čudno dok to i pišem ovako "out loud" pa kontam da ću pustiti u nekom memories postu. :)

      Избриши
    2. Razumijem te, nadala sam se da si uslikala nešto bez ikoga tvog na fotografiji :). Ali držim te za riječ :).

      Избриши
    3. Imam jednu, Bolshoy teatara, noćnu. ;) Nego, živo me interesuje kako će u toj tvojoj knjižici da opišu susret i poznanstvo Jesenjina i Isidore Dankan. Kada smo bili jednu noć u Bulgakovom stanu na noćnoj tematskoj šetnji "Majstor i Margarita", ispričao nam je lik da se upravo tamo, u toj zgradi, u stanu jednog slikara okupljala cela ekipa. Bulgakov, Gorki, jesenjin etc. Po nekim zapisima, Jsenejin je upravo tamo upoznao Isidoru na tim ludim i zatvorenim okupljanjima intelektualne elite.

      Избриши
  3. meni je falio tvoj blog.
    I svo ovo kuckanje, cavrljanje... Oh prezirem svoju lenjost.
    No,
    evo me u novom odelu.
    http://blueberriesandjeans.blogspot.com/ :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ih bre Jovana, pokušavala sam da te nađem na toj poslednjoj adresi koju si ostavila ali je cela priča bila namenjena isključivo za FB korisnike a kako ja nisam pripadnik tog tabora ostala sam da te psujem što si napravila nezapamćenu diskriminaciju! :))) Evo, čekiram sada the latest spot! :*

      Избриши
  4. Jao, pa zelenim od zavisti zbog te Moskve! :D

    ОдговориИзбриши